Info vedr. Yousee opsigelse og fejlmelding
Opsigelse Yousee (Grundpakken)
Det er muligt for den enkelte grundejer at opsige sin Yousee grundpakke, dette gøres på følgende måde:
- Grundejer sender info til kassereren (kasserer@kildesoe.dk) da denne er administrator og ansvarlig for medlemsskab for Yousee.
- Administrator informere hereafter Yousee via deres foreningsservice (modtager de denne mail 10 arbejdsdage inden månedsafslutning, vil det typisk kunne afvikles indeværende måned)
Hvordan påvirker det dig?:
- Det er gratis at framelde sit abonnement
- Skulle man fortryde og ønske Yousee igen på et senere tidpunkts koster det 599,- kr at genoprette
- Omkostninger til Copydan/Verdenstv (TV rettigheder I Danmark) er forudbetalt for 1 år, dette udlæg vil blive modregnet fra ny TV udbyder.
- Omkostninger vedr. foreningens antennenet vil blive opkrævet ved årligt kontingent, da dette er en fællesudgift for hele foreningen (ca. 55,40 kr)
- VIGTIG: Dette vil kun afmelde TV pakken, skulle andet ønkses opsagt skal dette gøres selv af grundejer.
Yderligere info tilgængeligt på Yousee’s hjemmeside:
Ved fejl på signalet venligst følge nedenstående procedure.
Grundejer indberetter fejlmelding til YouSee support. Foreningen Kildesø ejer selv anlægget og infrastrukturen.
Herefter vil tekniker finde problemet og informere Yousee.
Ved fejl og mangler udover service aftale vil Yousee fremsende tilbud til bestyrelsen for reperation af fejlen.
Vigtigt at påpege: Ved fejl på stikledning (fra fordelingsboksen og ind til huset, også selvom boksen skulle stå på modsatte side af vejen) er omkostninger for grundejers regning.
Bestyrelsen vil hereafter fremsende tilvud til grundejer så frem det vedrører stikledning, grundejer skal hereafter selv acceptere tilbud og sende til Yousee.
Skulle nedbrud vedrører andre dele af antennenettet vil bestyrelsen indgå aftale med Yousee om udbedring.